En ny favorit.

Något som nu säljs som smör i shopen är den nya skäggpomadan från Waterclouds!
På ett par dagar säljer pomadan helt slut och beställningarna rasar in från kunder som blivit utan.
Det roligaste av allt är att hysterin kring pomadan faktiskt är rättfärdigad.
Jag har använt pomadan på ett flertal olika hårtyper, längder och färger och jag står helt bakom denhär produkten!
 
Min recension om Beard Pomada lyder:
  • Lämnar en hälsosam lyster till skägget utan att det kännas vått eller fettigt.
  • Tyglar frissigt hår från att sticka ut.
  • Lätthanterlig.
  • Funkar för alla hårtyper och färger
En personlig favorit direkt.
Waterclouds have done it again!
 
Kolla in produkten HÄR

 
Själv så har jag också gjort lite förändringar... Jag är en än gång mörkhårig och jag har klippt bort STORA bitar av slitage för att börja på ny kula!
Ett tips jag kan ge till både er killar och tjejer där ute är att:
- använda skäggolja i hårtopparna!
Det gör under för håret har jag märkt och det finns faktiskt skäggoljor som luktar som godis!
Ett exempel på det är Beardilizer Beard Oil Jelly Beard ! Muummms!
 
Cheers ! 
 
 
Allmänt | |
Upp