Julklappstips.

Sista-minuten-klapparna hittar du hos din barberare!
 
  1. Presentkort går alltid hem och du kan själv välja om du vill ha ett presentkort på en tjänst eller en summa pengar, (mitt råd är såklart en klassisk rakning).
  2. Skäggolja. Juldoften är BeardedMan´s skäggolja Bay rum som har lyckats att fånga julen på flaska!
  3. Ett raknings-kit med en rakhyvel och rakborste.
  4. En näs och örontrimmer är en väldigt underskattad present som garanterat kommer att användas.
 
 
Här har ni mina tips på klapparna som varje man skulle uppskatta !
 
Sen måste jag lägga en minut till att hylla min arbetsgivare som valde att sätta upp en station i skyltfönstret för att jag skulle få en egen stol i salongen idag!
Är så otroligt glad och stolt över att få vara en del av det här gänget! 
 
 
Troligtvis kommer jag inte uppdatera bloggen nu under julen... men kommer garanterat tillbaka under mellandagarna!
Så ha en riktigt god jul allihop!
Allmänt | |
#1 - - Kina:

Bra tips :)

Svar: Roligt och höra ! :)
Jessica

Upp