PAUSEN ÄR NU SLUT!

Nee var det redan 2 veckor sen jag senast uppdatera?!? 
Otroligt dåligt av mig! 
Men det roliga är att jag var och varannan dag går runt och tänker på citat och innehåll som jag ska skriva om här i bloggen, tydligen så kommer det aldrig ut och det ber jag om ursäkt för!
Bättring Bättring!
 
Otroligt kul att ni ändå är några stycken som fortsätter att kolla bloggen varje dag även fast de inte uppdateras! Stort tack till er! 
 
Klockan är nu 04.18 och det är fortfarande 1,5 timmar kvar innan man får gå hem till sängen.
Det värsta med att vara student är att man helt enkelt inte har råd att tacka nej när jobb väl erbjuds = offra sin skönhetssömn och hela tidsrytmen = Jessica uppfattas som en zombie resten av helgen.
Tack och lov för energidrycken och dess motiverande budskap!
 
För att sammanfatta dom gångna veckorna så tänker jag fatta mig kort.
Själva "utbildnings delen" av Barberschool är slut! Nu står bara 5 veckors praktik mellan mig och slutproven till att bli en riktig barberare! 
Är så otroligt taggad och överväldigad av vad jag faktiskt har fått vara med om under det senaste månaderna!
Bara det att jag fått privilegiet att träffa så mycket fantastiska och intressanta människor har berikat mitt liv något enormt!
 
Sen har man också gått och blivit en rödtott nu igen!
Skönt att vara tillbaka i det röda, men blev något ljust denhär gången så ska snart experimentera mig till "The Dark Side" igen!
Ses snart igen!
 
 
Allmänt, Skola, barberare | Hår, barberare, energidryck, jobb | |
Upp