Inte illa pinkat !

En dags ledighet kunde inte ha kommit lägligare!
Är fortfarande inte frisk så min ledighet spenderas i soffan, under en varm filt och en massa tea!
Känns så otroligt bra att ta sig en dag åt att bara finnas till utan några måsten.
 
Men jag har ändå hunnit med några klippningar, påfyllning av mina fransar och ett fantastiskt fint dop för min systerdotter Alice.
Inte illa pinkat för en sjukling med sömnbrist! 
 
Skolan går i rasande fart, nästan så man själv inte begriper att man faktiskt har utvecklats så mycket under så kort tid, Tänk att för bara ett par månader sedan så hade jag 0 kunskap eller erfarenhet av hårklippning, nu på något magiskt viss så skickar jag ut professionella hårklippningar efter att de suttit i min stol... det är en mäktig känsla måste jag säga !
 
 
Sen har man ju blivit gudmor! Till världens finaste och gooaste Alice.
Det var ett stort dop med 60-70 personer så förberedelserna var även dom stora! Men med världens bästa familj så löste allt sig till det absolut bästa. 
Tycker det är otroligt tråkigt att min guddotter/systerdotter bor så långt ifrån... men oavsett så vet jag att vi kommer bli bästa "fadder familjen" någonsin ! ;D 
Grattis till min fina Alice Lilja.
 
Som de säger i Göteborg, 
Ha det gött ! 
Allmänt, Skola, barberare | Glädje, Hår, dop, klippning, sjuk | |
#1 - - Rad Girl:

Vad duktig du är!!

Svar: Tack så mycket ! :)
Jessica

Upp