Gör Någon Glad!


Igår hände det något fint medans jag satt och väntade på tåget i Stockholm.
Jag satt och försökte fördriva tiden med att kolla på en intervju med Anders Bagge och hans Engelska bulldog Esther när en kille kom fram och försökte få min uppmärksamhet över lurarna jag hade i öronen.
När jag tog ut lurarna och troligtvis såg ganska undrande ut så ursäkta sig killen med att han helt enkelt ville komma fram och berätta att han tyckte jag var väldigt söt.
Som de flesta tjejer som är i förhållanden så gick jag genast in i en försvarsställning och svara att - om det är ett nummer du fiskar efter så är jag redan i ett lyckligt förhållande, såå...
Killen - Hehe de är okej jag tyckte bara att du förtjäna att höra det :) så du gillar Anders Bagge?
 
Vi prata lite ytligt om intervjun och efter någon minut så avslutades vår konversation med - Jag hoppas att jag lyckades göra din dag lite bättre, ha en fortsatt trevlig dag ! 
 
Jag tror att vi båda gick från den konversationen lite gladare och lite nöjdare med oss själva.
Så tummen upp för killen på stationen ! Och med detta så vill jag bara uppmuntra er till att säga något fint till en annan medmänniska ! Det kan förändra någons dag !
 
Lycka och välgång!
 
Allmänt | AndersBagge, Fint, Glädje, Lycka, killar | |
#1 - - Linnéa Lilly:

Super fin blogg!!

Svar: Tack så mycket! :)
Jessica

Upp