2016-01-01

Första dagen på nya året och jag kan tänka mig att de flesta spenderar den som vi här hemma...
 i soffan med intervaller av fet mat och sömn. 
 
Det blev ett lite anorluda nyår för vår del i år, vi bestämde oss nämligen för att stanna hemma i Norrköping för att fira in det nya året. Det har varit så mycket flängande under julen så vi kände att neeee... vi stannar hemma!
Sagt och gjort.
Vi bokade bord på en restaurang med 4 rätters meny, va hemma till 12 slaget och njöt av fyrverkerierna från balkongen på tornet här hemma.
Jättemysigt nyår! Och det bästa av allt är att morgonen därpå få vakna upp i sin egen säng och kunna ta dagen som den kommer! Det är en otroligt underskattad faktor kan jag tycka! (eller börjar man bli gammal?)
 
Jag har iallafall haft ett jättmysigt nyår och ett förjäv*a händelserikt 2015. Kunde inte varit nöjdare.
Hoppas ni alla är nöjda med det gågna året och att nyår var riktigt kul ! 
Happy 2016!
Allmänt | |
#1 - - Jessica Högberg:

Låter toppen ju!!
Jag är mycket nöjd med förra året och jobbade som ofta på nyårsafton. Nöjd=)

Svar: Ja, less is verkligen more vissa gånger ! :)
Jessica

Upp